Så va denna helgen även slut

Hemma från en kul vistelse i Sthlm.
Boendet löste sig vi bodde hos Johans kusiner.
Jag orkar iallafall inte rabbla upp allt kul i minsta detalj men de som är värt att nämnas är
Lykke Li som va sååååååååå något sååååå sjukt in i helvetes bra! mmmmmm
Röjjet under Steve Aoki
Rem- killen
Jag och Thao i en cykel- taxi ( haha folk gick förbi i gångfart)
Johan " Jambo"
mina kängor som jag tillslut hittade! HAPPY FACE
å sen få man ju inte glömma att säga att vi  ägde på pantalamera.. vi blev paparazzi filmade och vi va nära att tjäna stora pengar på detta! Linneas hatt kunde kommit till mkt bra nytta.
Well well hur kul som helst har vi haft ialf.
Bilderna kommer ni hitta på facebook och bdb. Nu ska jag krypa till kojs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0