hemsk natt

Denna jävla varelse hittade jag på min dator igår!
Vem är de som sparat henne på min dator?
Kl va sisådär 02.15 när jag hittade den. Jag skulle precis sova och jag var sjukt kissenödig.
Men näää jag va tvungen att hålla mig. Vem vågar lämna rumet efter man sett detta odjuret.
Givetvis när jag väl somnade tillslut ja då drömer jag värsta mardrömen om detta äcklet. Jag stod och sminkade mig och skulle iväg på fest då kommer denna människa med en sån sticka ( som man trycker i maten för att se om den är klar) och hugger mig flera gånger i ryggen och där ligger jag och förblöder och dör och hon lixom står och hånskrattar åt mig som hon gör på bilden.
Näää fy.. blir hon/han inte rädd för att se sig själv i speglen? de hade jag ialf blivit.


Kommentarer
Postat av: Tina

Oh my! Fy fan! Hon är fan värre än han den där.... du vet han i skolkatalogen!

2009-08-18 @ 11:57:36
URL: http://metrobloggen.se/sweetmonkey
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH

2009-08-18 @ 12:14:55
Postat av: Jennie

HAHA just fan hade nästan glömt han i skolkatalogen! måste nog ta mig en titt på han nu bara för de haha

2009-08-18 @ 12:29:01
Postat av: Emm

:O fyfan stackars människa asså!

2009-08-18 @ 14:34:54
Postat av: PAT

haha du är sjuk!

2009-08-19 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0