Vad har Gud emot oss?

Jag förstår verkligen inte varför Emmöö och jag har sån otur?!.
Förra gången vi festade själva i Jkpg gick vi vilse och hamnade på E4:an.
Denna gången blev de värre kan jag säga!

Kvällen började med lite god mat i lägenheten. Vi chillade och drack och blev på lyset.
Vi begav oss sedan in mot stan. De blev Bongo denna gången. Palla Centrum?
Vi hade jätte kul hela kvällen tills Emmöö drog några bugg moves med en ful kille med spikrakt hår ner till röven. Han va djävulen själv. Han siktade in sitt finger i Emmöös öga!!!!!! Kvällen blev kaos. Emmöös öga blev skit svullet eftersom hennes lins försvunnit långt bak. Vi bestämmde oss senare för att ta bussen hem eftersom ögat blev värre.
Men tror ni inte att vi hoppar av bussen på fel ställe? och går fel igen!!!!! gick och gick.. till slut gav vi upp och ringde taxi som tog oss till lägenheten. pust.
Väl framme vid porten så hittar vi inte nycklen!!!
Den va spårlöstborta. Vi letade överallt..., vi kom inte in i lägenheten. Där stod vi och höll på att frysa arslet av oss och emmöö som också blivit blind.
Vi stod och knackade satan på dörren och till slut kom en kille och öppnade och släppte in oss.
Nu då? skulle vi sova i trappuppgången? husvärden va på semester?
Killen erbjöd oss hans soffa som vi kunde få sova i. snällt. Men nej tack.
Vi tog taxi in till stan igen. Träffade Wille och gänget och de blev att vi tillsut fick sova hos Etiens kompis.
Den natten va den värsta på länge. Jag hade min lilla scarfs som täcke och låg på en tunn filt och jag fick typ inte mer än 15 min sömn och jag frös som en jävla röv. De va helvetet. Fast ska inte klaga, kunde varit värre.
Dagen efter va vi på vandrig efter nycklen..men vi fann den såklart inte.
Emmöös mor och far kom med extranycklen och vi kunde åka till lägenheten och hämta våra saker. och sen blev de hemfärd.

Fyyy ihelvete vilken kväll asså. haha..
och jag ska nita den jävla cowboy/bonne äcklet om han gjort Emmöö haft blind.

Emmöö varför alltid vi?




Kommentarer
Postat av: Ante

aj då! jobbigt med nycklen ^^

2009-04-13 @ 12:15:44
Postat av: Jeeeeeeeeeeeeeeeeens

haha då va de er jag såg på bongo!

va inte säker på att de var du så jag fegade på att gå fram ;D

2009-04-15 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0