Någon mer än jag som gillar Indianer?

Har suttit och kollat på Pocahontas nu. Köpte den i Ullared igår.
Helt sinnes va jag älskar den filmen asså.
När jag va liten ville jag vara och se ut som henne. hö hö hö
Indianer är så jälva coola.
Om jag fick byta " människoras" skulle jag lätt byta till att vara indian.
Har alltid gillat indianer.
Nej de är inget försenat Aprilskämt, jag tycker verklien om Indianer. Har massa skirvor med dom och på marknader så ger jag dom alltid en slant när dom står och spelar. haha.
Någon gång ska jag gifta mig med en redig läcker indianpojk.

Tina mins nu? " if manna to iemma yello" hahahah..
Åh nu fick jag även svar på min fråga! Pocahontas är verklighetsbaserad. Hur jävla romantiskt är inte de då? ååååhhh

Jag har lite trist som ni kankse märker?!
Jag är ju iallfall sjuk. Sitter här med feber och ont i halsen.Typiskt, de som är så fint väder :(


Kommentarer
Postat av: Tina

Yay! Älskar indianer! Varför såg man på Dansar med vargar liksom? Vind i håret, aaah.

Nu kom Andreas med ett as dåligt indian skämt. Så här var den: "-Vet du hur du hittar till indianbyn?

-Nej. -Du följer bara pilarna.."

Höhöhö, as dålig.

(Du skulle alltid heta tigerlilja när vi lekte förr. moohaha.) puss

2009-04-02 @ 22:47:49
URL: http://metrobloggen.se/totallylost
Postat av: Jennie

hahaha skämtet va väl såååååååådär hahaha xD

HAHA jag hette ju tigerlilja bara för att Indian flickan i PeterPan hette de xD

2009-04-03 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0