Måndag, tråkiga Måndag

vad ska jag börja?

humm i Lör blev de att dra hem till Wörm på förfest. Trevligt och kul såklart!.
Senare mot kvällen skulle vi gå till Hotellet för att kolla på Random Sounds spelning.
Stackars Emmöö fick astmaanfall och var tvungen att åka till sjukhuset. Himla otur alltså. Sist blev hon ju blind på ena ögat och nu denna gången detta. Men nu mår hon ju bra igen och det är ju huvudsaken :)

jaja Random Sounds spelning va bra!
De var väl den tidpunkten huvudet snurrade lite extra. Så jag mins knappat ens om vi tittade klart på dom?!
Så ja så kan de gå.
Men hade iallafall en trevlig kväll hos Wööööörm så tack :D

A just de, som den äkta kattfamiljen vi är så var vi igår på kattutställningen i sporthallen.
Jag ville typ nypa sönder alla katter så jävla sööööta va dom.
Å jag vill så gärna ha en nakenkatt. haha dom är ju så fula så dom blir söta.
Detta var iallfall mina favoriter. Kostade dock mellan 4-6 tusen.  Men den dagen jag bli miljonär då jävlar ska dessa kissar bli mina.

Åhhhhh vill HAAAAAAA! . Kolla in kattungen bara! nog de sötaste jag sett
näst efter Siw då.

fick ingen bra bild på den. Men han såg iallfall ut som en tecknad seriefigur
framifrån haha.

HAHAHA jAG DÖR! ge mig!!

Kommentarer
Postat av: Annie

aah, mamma och pappa var ocksa dar och kollade pa katter. mamma vill ha en ny katt igen :D sa javla glad ar jag!

2009-04-28 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0