In Love!!!!

Idag ha min familj mobbat mig.
Jag ha ju råkat bränna mitt face i solen idag och enligt min familj så är jag inte röd utan rosa. Så mitt namn idag ha vatt grisen. Och nyss sa min lillebror till mig när jag började skratta " Jennie du är verkligen ful när du skrattar, dina tänder ser helt konstiga ut"
haha SORRY!
ska man skratta eller gråta lixom? haha

BTW så har jag funnit mina älsklingar! jag måste ha dom!
Inget skämt. De lixom skriker Jennie om dom.
Problemet är att de kostar förmögenhet. Men jag måste verkligen ha dom.
Och jag kan inte välja bort ett par heller för de går inte. För båda är på tok för fina för de.
Ge mig peeeeeeeeeeengar!!!! Fundra dock på att köpa dom även fast jag inte ha några pengar egentligen.

Mycket fint för mina ögon. Får helt enkelt ha dessa att kolla på sålänge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom understa skorna har jag tänkt beställa as länge! sjukt snygga är dom:D

2009-04-16 @ 22:24:01
Postat av: Anonym

/ ida

2009-04-16 @ 22:24:43
Postat av: Jennie

snälla beställ dom ^^ så kan jag låna dom av dig , så kan jag istället köpa de andra höhö :D

2009-04-16 @ 22:30:00
Postat av: TorrHumor - Bloggen

OMEH TJENA snygging! :) Du har väl inte glömt bort att kolla in Sveriges nya humorsajt?



www.torrhumor.com - Sveriges torraste sajt!

2009-04-16 @ 22:33:08
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: Anonym

OMG vilken sida har du hittat de gröna skorna?

Måste också ha :D haha

2009-04-16 @ 22:38:56
Postat av: Emm

shit översta skorna är grymt snygga!:)

2009-04-18 @ 13:29:57
Postat av: Anonym

Oj hjälp vilka snygga skor! vart har du hittat dom på för sida?

2009-05-14 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0