ett rop på hjälp!

Mina senaste 4 dagar ha bestått av matte matte matte.
Å de har faktiskt gått bra ( ja menar man får väl tacka facit)
Men tills idag sprack de. Att räkna bråkform och sånt bajs ta dö på mig.
Jag vill döda den personen som kommit på att man ska räkna bråkform.
Hade sån lust att riva sönder boken och typ spotta och bajsa på den och sen elda upp den.
Även fast jag kollade i facit hela tiden så fick jag fan inte ihop de.
Jag som är så dålig på matte hur tror dom jag ska kunna plugga upp detta helt SJÄLV? finns ingen i familjen som kan hjälpa mig heller för alla är precis lika dåliga som mig.
Kanske ska gå hem till Lennart Munge ( min gammla mattelärare) han bor ju i Hånger och han vet ju hur dålig jag är så maybe han kanske vill hjälpa mig?
Fast näää jag skippar nog de starkt.

Jag fick iallafall ta en paus från matten. Åkte och fikade med Tina, mor och brossan. Sen blev de en snabb sväng på stan också.

Nu ska jag måla påskägg! och sen ska jag då gå och spotta, bajsa och elda upp matteboken!

Kommentarer
Postat av: emmy

ta med dig matteboken på lördag så kan jag hjälpa dig lite :)

2009-04-09 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0