Siw höll på att drunka!

Har nyss varit med om världens hemskaste sak. De började med att jag och mami skulle ut och gå en sväng. Och siw min katt fick äran att följa med. Så jag stoppade ner siw inne i min jacka. Efter halva vägen blev siw otolig och ville hoppa ner från min famn. så jag släppte ner henne. Hon sprang och skuttade och givetvis ville hon impa på oss. Så hon for upp i ett träd med en jävla fart. Och då tappade siw balansen och trillade ner från trädet från kankse 5 m höjd och rakt ner i en iskall bäck. Hela hon bara försvann under vattnet. och de tog ett bra tag innan hon dök upp. Och jag började ju att skrika så de känndes som mina inälvor flög ut. Jag var i bäcken med ena benet för att fånga upp henne. Men precis då dök hon upp vid vattenytan och simmade upp. Asså usch att se de va fan hemskt.trodde hon skulle drunkna och dö. Jag stod där och lipade medans mamma står och och gapskrattar åt vår lilla Siw som va dyngblöt och skakade..Usch, min lille bäbis va helt chokad efteråt.. så nu har jag skämt bort henne med massa skinkbitar! Btw jag har även fått en blodblåsa på min hand pågrund av att jag skrapade i den mot en as vass sten när jag skulle fånga upp siw. haha fyy vilken dramatisk promenad.

en äcklig Jennie och sötiz siw


snuttis fick lite varme!

Efter våran promead såg hon ut så här!  stackars liten! drunka får man inte.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja den lilla skitstackarn.Hehe! /Mor

2008-11-25 @ 16:59:36
Postat av: Moa

ååhh nääääee :( lillkissen

2008-11-26 @ 21:32:41
URL: http://thefictionwelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0