Random sounds inflyttningsfest

Asså jag hade nog roligaste kvällen igår på väldigt väldigt länge. Vi var på inflyttningsfest till Random sounds nya replokal. Och de va helt sjukt galen kväll.va massa folk. Men bra med ös.
Det enda som skrämmde mig var att de bodde en mördare 2 hus iffrån oss, som dödat 2 personer. Varför sitter han inte i fängelse?
well ialf eftersom jag är en bdb nörd så¨var de några från bdb som jag skrivit med ett tag som va på den festen igår som jag aldrig träffat innan. och tack gode gud för de! De var fan inte kloka. Slänge av sig kläderna och gick nakna. Såg nog världens största pung igår också, den va as äcklig.Inte nog med de så gjorde dom makaroner på morgonen som dom blandade med alkohol och kiss och de ÅT de! och jag vet att de gjort ännu värre saker innan, de brukar äta varanndras spyor. Stört skönt folk helt klart men de blev juh lite för mycket faktiskt. Inte normalt.
Sen tänkte jag sluta bevaka 2 stycken på bdb eftersom att de snodde min vodka flaksa.. IDIOTER! trodde ni hade lite mer vätt ialf.. stackars er eftersom bevakare är erat liv.
iallfall låg jag och sov på en matta och bredvid mig hade jag en fet högtalare och eftersom dessa göteborgare spelade musik till 8 på morgonen fick jag inte mkt sömn, och när jag väl fick det så var de någon som tappade sin öl och hälften kom över mig! Konstigt också att jag inte tappat hörslen efter den höga musiken som gick rakt in i örat.

Denna kväll kan man juh säga " Måste upplevas för att fattas"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0